غربــــة النفـــــس !!

محبوس جوايا حاسس بغربه ويا نفسي ... انا داري ولا مداري اني عايش وحداني منسي
يا انا قومي و قوليلي هتسمي حالي ايه ... ولا اقولك زي ما انتي متقوليش و حاولي تنسي
هتقوليلي اني جبان هتقوليلي اني ضعيف ... هتقوليلي من دا الكلام اللي ماليني احساس مخيف
في عز ما نفسي اسمعلي كلمه تبني فيه حاجه حلوه ... بعد ما دوقت وحده جارحه ولا جرح حد احد سيف
اعمل ايه؟؟ ابدا منين؟؟ و الحكايه ازاي تكون؟؟ ... مش قادر افضل لوحدي حاسس جوايا طوفان جنون
بس دوايا هو نفسي اللي حاسه بضعف قهري ... لازم احرر روحي تاني و افتحلها ابواب السجون

تعليقات

  1. طول عمرى نفسى اكتب حاجة بالمعنى ده
    لكن حالة الانسان فى وقت غربة النفس دى مبتخليهوش يعرف يكتب حاجة...كويس جدا ان حضرتك قدرت تعبر عن اللى جواك فى وقت زى ده
    بس الحتة من بعد كلمة ...فى عز ما نفسى اسمعلى عايزة تتظبط شوية وهتبقى فى منتهى الروعة

    ردحذف
  2. شكرا علي رأيك جدا و ان شاء الله احاول اعدلها بطريقه احسن..و اتمني انك تكوني مبسوطه هنا..

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة