كلنا كده....

انا جوايا كتير عايشين..فيهم اللي سعيد و فيه اللي حزين..زي ماكون مش عارف نفسي..بس انا عارف قلبي المسكين..
دايما افكر اقول هتغير..يجري العمر و هو قصير..امتي انا هقدر اعرف نفسي؟؟..والله انا مش عارف متحير..
اليوم بيعدي وراه اتنين..معرفش حياتي هتخلص فين..يقولولي انت هتعقل بكره..اصدق و استني يومين تانيين..
الدنيا توديني و بتجيب..شهر ابقي عدو و ساعه حبيب..و انا ايدي علي قلبي قاعد اراقبه..حاسس بشعور جوايا غريب..
خايف من ساعتي و من قدري..و تمر الايام و بتجري..نفسي اكون صح ولا هاممني..لكن حال الدنيا بيغري..
خلاص انا زهقت من الاحساس..باني غريب فوسط الناس..و عرفت ان اللي يخاف مالدنيل لازم يتعذب و هينداس..
احساسي اتغير جوايا..يوم لما بدات ابقي معايا..و حياتي بقت مليانه امان..و الدنيا بتمشي علي هوايا..
معقوله الحلم بيتحقق!!..انا خايف مش قادر اصدق!!..لكن كان امتي نفعني الخوف؟؟..لازم ابعده عني و ابدا..
يا رب اهديني و خليني..اثبت علي طاعتي و علي ديني..ده انت العالم بيه يا ربي..مين غيرك يقدر يحميني؟! مين غيرك يقدر يحميني؟!..

تعليقات

المشاركات الشائعة